Termeni și condiții

Rezumat al termenilor și condițiilor

Magazinul online http://senteso.ro este operat de compania ROK corp s.r.o., cu sediul social în Lipůvka, 350, 67922 Lipůvka, ID nr. 14235251, înregistrată în Registrul Comerțului ținut de Tribunalul Regional din Brno, Secțiunea C, Insert 127314, TVA nr. CZ14235251. Ne puteți contacta prin e-mail sau telefon.

Odată ce ați plasat comanda prin intermediul magazinului online, contractul va fi încheiat. Contractul va fi încheiat și dacă trimiteți comanda pentru bunurile oferite prin e-mail la adresa noastră de e-mail. Vă vom confirma acceptarea comenzii dvs. și încheierea contractului prin e-mail.

Vă rugăm să efectuați plata în termen de 3 zile de la încheierea contractului sau mai târziu, în funcție de metoda de plată aleasă.

În calitate de consumator, vă puteți retrage din contract în orice moment până la 14 zile de la data primirii bunurilor. Vă rugăm să consultați termenii și condițiile complete pentru a vedea care sunt contractele din care nu vă puteți retrage. Ne putem retrage dintr-un contract în orice moment până în momentul în care primiți bunurile de la noi. La retragere, ne veți returna bunurile, inclusiv orice cadouri și bonusuri, dacă există, pe care vi le-am oferit, pe propria cheltuială, în termen de 14 zile de la retragere. Vă vom rambursa banii în termen de 14 zile de la primirea retragerii, dar nu înainte de a ne returna bunurile sau de a furniza dovada că bunurile ne-au fost trimise.

Dacă comandați bunuri tangibile din magazinul nostru online, acest lucru va constitui un contract de vânzare.

Deveniți proprietarul bunurilor la primirea acestora, dar nu înainte de a plăti integral prețul total. Dacă vă sunt livrate bunuri deteriorate în calitate de consumator, vă rugăm să ne informați imediat. Dacă descoperiți deteriorarea atunci când ridicați bunurile, veți informa, de asemenea, transportatorul cu privire la deteriorare. Dacă mărfurile deteriorate vă sunt livrate în calitate de întreprindere, tratați cu transportatorul.

Dacă sunteți consumator, aveți dreptul să solicitați despăgubiri pentru defectele bunurilor în termen de 2 ani de la primire. În calitate de întreprinzător, puteți solicita despăgubiri pentru defectele care erau prezente în bunuri în momentul în care riscul de deteriorare v-a fost transferat în termen de 6 luni sau, în cazul unui defect latent, în termen de 2 ani de la primirea bunurilor. Puteți afla exact cum să revendicați bunurile și ce puteți solicita în cazul unei revendicări în termenii și condițiile de mai jos.

Dispoziții generale

1.1. Domeniul de aplicare altermenilor și condițiilor. Acești termeni și condiții reglementează încheierea de contracte între noi, în calitate de comerciant, și dumneavoastră, în calitate de client, prin intermediul magazinului online, precum și drepturile și obligațiile noastre și ale dumneavoastră în temeiul contractelor. Termenii și condițiile includ, de asemenea, informații obligatorii. Informații privind prelucrarea datelor cu caracter personal pot fi găsite într-un document separat pe site-ul nostru web. Termenii și condițiile intră în vigoare la 1 ianuarie 2023.

1.2 Termeni utilizați. În Termenii și condițiile noastre folosim următoarele abrevieri :

1.2.1. noi, care înseamnă comerciantul, adică societatea ROK corp s.r.o., cu sediul social în Lipůvka, 350, 67922 Lipůvka, ID nr. 14235251, înregistrată în Registrul Comerțului ținut de Tribunalul Regional din Brno, Secțiunea C, Inserția 127314, TVA nr. CZ14235251.

1.2.2. dumneavoastră, care înseamnă clientul, adică cealaltă parte contractantă diferită de noi, care poate fi una dintre următoarele entități:

1.2.2.1. Consumatorul, care este o persoană care nu acționează în cadrul afacerii sale sau în cadrul exercitării independente a profesiei sale,

1.2.2.2. o întreprindere, care este o persoană fizică sau juridică ce acționează în cadrul activității sale sau în exercitarea independentă a profesiei sale.

1.2.3. Magazinul peinternet, și anume interfața noastră web situată la adresa http://senteso.ro, unde puteți vizualiza oferta noastră și comanda produse din gama noastră.

1.2.4. E-mail, adică poștă electronică, prin care putem fi contactați la adresa de e-mail disponibilă pe adresa web a magazinului nostru online.

1.2.5. Numărulde telefon la care putem fi contactați este disponibil pe adresa web a magazinului nostru online.

1.2.6. Contracte, ceea ce înseamnă contracte de achiziție.

1.3. Relația dintre termeni și condiții și contract. Termenii și condițiile fac parte integrantă din toate contractele. Dispozițiile divergente din contract prevalează asupra formulării termenilor și condițiilor.

1.4. Relația contractului și a termenilor și condițiilor cu reglementările legale. Drepturile și obligațiilecare nu sunt reglementate de termenii și condițiile sau de contract sunt reglementate de legislația Republicii Cehe, în special Legea nr. 89/2012, Codul civil și Legea nr. 634/1992 privind protecția consumatorilor, în conformitate cu legislația Uniunii Europene, în special Directiva 2011/83/UE privind drepturile consumatorilor și Directiva 2000/31/CE privind comerțul electronic. În cazul unui conflict între termenii și condițiile sau contractul și o reglementare legală, cu excepția cazului în care este vorba de o chestiune la care se poate deroga prin acord, prevalează reglementarea legală.

1.5. Separabilitatea dispozițiilor din Termeni și condiții și din Aranjamentele contractuale. În cazul în care o dispoziție din Termeni și condiții sau din Aranjamentele contractuale devine invalidă, ineficientă sau nu este luată în considerare, validitatea și eficacitatea celorlalte dispoziții din Termeni și condiții și din Aranjamentele contractuale nu vor fi afectate.

1.6. Relații cu un element internațional. Relațiile juridice dintre noi și dumneavoastră sunt reglementate de legislația cehă în prezența unui element internațional, iar instanțele cehe sunt competente să soluționeze orice litigiu. Convenția ONU privind contractele de vânzare internațională de bunuri (Convenția de la Viena) nu se aplică.

1.7 . Metode de soluționare a reclamațiilor. Orice reclamații și litigii între dumneavoastră și noi pot fi soluționate

1.7.1. pe cale amiabilă, în cadrul procedurilor desfășurate de Autoritatea Cehă de Inspecție Comercială(www.coi.cz),

1.7.2. prin e-mail la adresa noastră de e-mail,

1.7.3. în persoană la oricare dintre sediile noastre,

1.7.4. prin telefon, la numărul nostru de telefon.

1.8. Organisme de supraveghere. Activitățile noastre sunt supuse controlului și supravegherii de către organismele de stat din Republica Cehă, cărora le putem adresa plângerile noastre în conformitate cu reglementările legale care reglementează competența și atribuțiile acestora. Autoritățile de supraveghere de stat sunt în special:

1.8.1. Autoritatea Cehă de Inspecție Comercială,

1.8.2. autoritățile de acordare a licențelor comerciale,

1.8.3. Oficiul pentru protecția datelor cu caracter personal,

1.8.4. Autoritatea de Stat pentru Inspecția Agricolă și Alimentară,

1.8.5. stațiile sanitare regionale.

Comandarea de bunuri și încheierea de contracte

2.1 Comanda de bunuri. Puteți comanda bunuri în magazinul nostru online prin acceptarea ofertei de a încheia un contract, care constă în afișarea bunurilor în magazinul online, prin intermediul

2.1.1. magazinul online,

2.1.2. e-mail.

Acceptarea ofertei noastre cu o modificare sau abatere nu este posibilă și este considerată o contraofertă din partea dumneavoastră.

2.2. Comanda de bunuri prin internet. Comandați bunuri prin intermediul magazinului online selectând bunurile oferite în cantitatea, calitatea și designul dorit, plasând bunurile în coșul virtual, completând detaliile necesare, selectând metoda de livrare și de plată și trimițând comanda prin intermediul butonului "Confirmare achiziție", care va încheia contractul. Veți avea posibilitatea de a verifica și, dacă este necesar, de a modifica datele pe care le-ați introdus înainte de a trimite comanda.

2.3 Comanda de bunuri prin e-mail. Puteți comanda bunuri prin e-mail trimițând un mesaj e-mail la adresa noastră de e-mail, al cărui conținut trebuie să fie :

2.3.1. bunurile selectate în cantitatea, calitatea și modelul solicitate,

2.3.2. metoda de livrare și de plată aleasă,

2.3.3. datele dvs. de identificare:

2.3.3.1. numele și prenumele și, dacă este cazul, denumirea persoanei juridice,

2.3.3.2. locul de reședință sau sediul social,

2.3.3.3. adresa de livrare a bunurilor,

2.3.3.4. un număr de telefon,

2.3.3.5. un număr de înregistrare, dacă nu sunteți consumator,

2.3.3.6. numărul de TVA, dacă sunteți plătitor de TVA.

2.4 Confirmarea acceptării comenzii. Vom confirma acceptarea cu succes a comenzii dvs. și încheierea contractului prin trimiterea unui e-mail la adresa dvs. de e-mail, care va include:

2.4.1. confirmarea încheierii contractului și conținutul acestuia,

2.4.2. termenii și condițiile noastre, inclusiv informațiile obligatorii.

În cazul în care comanda este incompletă sau incorectă, vă vom solicita să o completați sau vă vom notifica cu privire la imposibilitatea încheierii contractului.

2.5. Limba și stocarea contractului. Contractele sunt încheiate în cehă și slovacă. Nu stocăm contractele încheiate și, prin urmare, acestea nu pot fi accesate.

3. Contractele încheiate și conținutul acestora

3.1 Modificarea și anularea contractului. Contractele încheiate nu pot fi modificate sau anulate unilateral; acest lucru se poate face numai de comun acord sau dacă legea sau termenii și condițiile de afaceri o impun.

3.2 Conținutul contractului de cumpărare. Pe baza contractului de cumpărare încheiat, suntem obligați să vă livrăm bunurile corporale comandate și să vă furnizăm orice servicii convenite în modul convenit, iar dumneavoastră sunteți obligat să luați în primire bunurile și să ne plătiți prețul total, care constă în prețul bunurilor comandate, prețul de plată, prețul de livrare a bunurilor și prețul oricăror servicii suplimentare comandate.

3.3. Protecția proprietățiiintelectuale. În cazul în care vă furnizăm bunuri în temeiul contractului care sunt protejate prin drepturi de proprietate intelectuală (în special drepturi de autor, mărci comerciale, desene și modele industriale, brevete și modele de utilitate), o licență de exercitare a drepturilor de proprietate intelectuală nu face parte din contract. Nu puteți utiliza bunurile protejate de drepturi de autor în calitate de persoană fizică decât pentru uz personal și în calitate de persoană juridică decât pentru uz intern, în special nu aveți dreptul de a reproduce, revinde, închiria sau pune în alt mod bunurile la dispoziția terților.

3.4 Reduceri și promoții. Pentru reduceri sau alte promoții de marketing, reducerile individuale și alte beneficii oferite nu pot fi combinate, cu excepția cazului în care se prevede altfel.

3.5. Cadouriși bonusuri. În cazul în care vi s-au oferit cadouri sau alte bonusuri ca parte a contractului, acest lucru se face pe baza unui acord privind cadourile și nu suntem răspunzători pentru niciun defect al acestora. Existența contractului de cadou depinde de existența contractului principal, iar contractul de cadou este încheiat cu condiția suspensivă a anulării contractului de cadou în cazul rezilierii contractului principal.

3.6. Cupoane de reducereși vouchere cadou. Cupoanele de reducere și voucherele cadou pot fi răscumpărate în termenii și condițiile convenite sau specificate pe cupon sau voucher. Cu excepția cazului în care se convine altfel, acestea pot fi răscumpărate numai la noi, iar perioada de valabilitate este limitată la un an de la data emiterii pentru cupoanele de reducere și la un an de la data emiterii pentru tichetele cadou.

Condiții de plată

4.1 Metode de plată. Prețul total poate fi plătit prin metodele care pot fi găsite pe pagina corespunzătoare din magazinul nostru online.

4.2. Termenul de plată. Sunteți obligat să plătiți prețul total fie înainte de livrarea bunurilor, fie la primirea bunurilor sau mai târziu, în funcție de metoda de plată convenită. Dacă prețul total trebuie plătit înainte de livrarea bunurilor, sunteți obligat să îl plătiți în termen de 3 zile de la încheierea contractului. Dacă prețul total trebuie plătit prin intermediul unui prestator de servicii de plată, prețul total este plătit prin creditarea sumei de bani în contul nostru la prestatorul de servicii de plată.

4.3 Plata prin credit. În cazul în care se convine plata prețului total prin credit sau alt produs financiar în temeiul unui contract cu un furnizor de servicii financiare, acest lucru este, de asemenea, reglementat de contractul și termenii și condițiile furnizorului de produse financiare.

4.4 Transmiterea electronică a documentelor fiscale. Sunteți de acord ca noi să emitem și să vă trimitem o factură (document fiscal) în format electronic la adresa de e-mail pe care ați furnizat-o atunci când ați plasat comanda.

Condiții de livrare

5.1 Metode de livrare. Metodele de livrare pe care le puteți utiliza pot fi găsite pe pagina corespunzătoare din magazinul nostru online.

5.2 Restricții privind livrarea bunurilor. Livrarea bunurilor de către noi nu este supusă niciunei restricții geografice.

5.3 Dobândirea titlului de proprietate. Veți deveni proprietarul bunurilor pe care vi le livrăm la primirea bunurilor, dar nu înainte de a plăti prețul integral.

5.4. Termenul de livrare. Termenul convenit pentru livrarea bunurilor curge de la încheierea contractului. Dacă sunteți un consumator și perioada de livrare nu este convenită, vă vom livra bunurile fără întârzieri nejustificate, dar cel târziu în termen de 30 de zile de la data încheierii contractului. În cazul în care prețul total trebuie plătit înainte de livrarea bunurilor, termenul de livrare va începe să curgă doar de la plata prețului total. Bunurile vor fi livrate la destinație în această perioadă. Dacă nu sunteți un consumator și bunurile urmează să fie livrate la destinație de către un transportator, bunurile vor fi predate transportatorului în acest moment.

5.5. Acceptarea bunurilor. Trebuie să acceptați bunurile la ora și locul convenite, în funcție de metoda de livrare. În cazul în care bunurile urmează să fie livrate prin transportator, trebuie să luați în primire bunurile atunci când acestea sunt livrate la destinație. În cazul în care nu recepționați bunurile, avem dreptul de a ne retrage din contract, dreptul la plata costurilor de livrare a bunurilor în cazul în care acestea nu au fost plătite înainte de livrarea bunurilor și dreptul la plata taxelor de depozitare pentru perioada de depozitare a bunurilor, care se încheie atunci când recepționați bunurile, vă retrageți din contract sau ne retragem din contract. Taxa de depozitare este de 10 CZK pe zi, dar suma totală a taxei de depozitare nu trebuie să depășească prețul bunurilor depozitate. În cazul în care vă livrăm bunurile în mod repetat după ce nu ați intrat în posesia lor, avem dreptul la rambursarea costurilor asociate cu livrarea repetată.

5.6 Verificarea identității la primirea bunurilor. În cazul în care bunurile au fost plătite înainte de livrare, avem dreptul de a condiționa predarea bunurilor de verificarea identității persoanei care preia livrarea pe baza unui document de identitate.

5.7. Deteriorarea bunurilor în timpul transportului către consumator. Dacă sunteți consumator, riscul de deteriorare a bunurilor vă este transferat la primirea bunurilor. În cazul în care bunurile vă sunt livrate deteriorate, trebuie să ne notificați imediat și de preferință cu privire la deteriorare:

5.7.1. prin e-mail la adresa noastră de e-mail,

5.7.2. în persoană la oricare dintre sediile noastre,

5.7.3. prin telefon, la numărul nostru de telefon.

În cazul în care descoperiți o deteriorare a transportului atunci când primiți bunurile, sunteți obligat să ne informați nu numai pe noi, ci și pe transportator atunci când primiți bunurile. Puteți solicita transportatorului să despacheteze transportul deteriorat înainte de a prelua livrarea, iar dacă descoperiți că bunurile au fost deteriorate, nu sunteți obligat să preluați livrarea bunurilor de la transportator.

5.8. Deteriorarea bunurilor în tranzit de către o întreprindere. Dacă nu sunteți consumator și bunurile urmează să fie livrate de un transportator, riscul de deteriorare a bunurilor vă este transferat atunci când bunurile sunt predate transportatorului. În cazul în care bunurile sunt deteriorate după transferul riscului de deteriorare, nu vom fi răspunzători pentru acestea, iar deteriorarea bunurilor nu va afecta obligația dvs. de a plăti prețul total și obligația dvs. de a accepta bunurile. În cazul în care bunurile vă sunt livrate deteriorate, trebuie să reclamați imediat deteriorarea de la transportator.

5.9 Ambalarea bunurilor. Cu excepția cazului în care se convine altfel, bunurile vor fi ambalate într-un mod adecvat pentru conservarea și protecția lor.

Dreptul de retragere

6.1. Generalități privind retragerea din contract. Retragerea dintr-un contract încheiat pune capăt contractului de la bun început, iar părțile sunt obligate să își restituie reciproc tot ceea ce au furnizat în baza contractului anulat. Retragerea din contract duce, de asemenea, la încetarea contractului de cadouri care depinde de acesta. Dreptul de retragere poate fi exercitat în condițiile stabilite în termeni și condiții sau dacă este prevăzut de lege.

6.2 .Dreptul nostru de retragere. Avem dreptul de a ne retrage din contractul încheiat în orice moment de la data încheierii contractului și până la preluarea bunurilor de la noi, din următoarele motive:

6.2.1. epuizarea stocurilor de bunuri comandate,

6.2.2. neprimirea livrării bunurilor,

6.2.3. utilizarea abuzivă a sistemului de comandă al magazinului nostru online,

6.2.4. furnizarea de informații incorecte atunci când comandați bunuri,

6.2.5. comandarea bunurilor la un preț semnificativ mai mic decât prețul normal, dacă bunurile au fost oferite la acest preț din cauza unei greșeli sau erori a magazinului nostru online,

6.2.6. alte circumstanțe demne de o atenție specială.

6.3 . Dreptul legal al consumatorului de a se retrage din contract. Dacă sunteți consumator, aveți dreptul de a vă retrage din contractul de cumpărare încheiat în termen de 14 zile de la data

6.3.1. primirii bunurilor,

6.3.2. preluarea livrării ultimei bucăți de bunuri, dacă comandați mai multe bucăți de bunuri în cadrul unei comenzi, care sunt livrate separat,

6.3.3. preluarea livrării ultimului articol sau a ultimei părți dintr-o livrare de bunuri compusă din mai multe articole sau părți,

6.3.4. acceptarea primei livrări de bunuri în cazul în care contractul prevede livrarea regulată a bunurilor pentru o perioadă de timp convenită,

6.3.5. încheierea contractului în cazul în care acesta este un contract diferit.

6.4 . Imposibilitatea de a vă retrage din contract. Nu aveți dreptul de a vă retrage din contracte

6.4.1. pentru furnizarea de bunuri care au fost fabricate conform cerințelor dumneavoastră sau care au fost adaptate nevoilor dumneavoastră,

6.4.2. livrarea de bunuri în ambalaje sigilate care, din motive de sănătate sau igienă, nu sunt adecvate pentru returnare după ce ați rupt ambalajul,

6.4.3. la livrarea de bunuri perisabile sau cu durată scurtă de viață, precum și de bunuri care, datorită naturii lor, au fost iremediabil amestecate cu alte bunuri după livrare,

6.4.4. la prestarea de servicii, dacă acestea au fost furnizate integral,

6.4.5. altora, dacă acest lucru este prevăzut de lege.

6.5 . Metoda de retragere. În cazul în care dispuneți de un drept de retragere și doriți să vă retrageți din contract, puteți face acest lucru printr-o acțiune juridică unilaterală transmisă către noi, de preferință prin

6.5.1. prin completarea modelului de formular de retragere anexat la termeni și condiții și trimiterea acestuia la

6.5.1.1. prin poștă la adresa oricăruia dintre sediile noastre,

6.5.1.2. prin e-mail la adresa noastră de e-mail;

6.5.2. în persoană la oricare dintre sediile noastre.

6.6 Păstrarea termenului. Dacă sunteți consumator, este suficient să respectați termenul de retragere dacă ne trimiteți retragerea în ultima zi a perioadei de retragere.

6.7 Returnarea bunurilor după retragere. Dacă vă retrageți din contract, trebuie să ne returnați bunurile pe cheltuiala dumneavoastră, de preferință în același timp cu retragerea din contract și în termen de cel mult 14 zile de la primirea retragerii, de preferință

6.7.1. prin trimiterea bunurilor la adresa oricăruia dintre sediile noastre,

6.7.2. în persoană la oricare dintre sediile noastre.

Trebuie să ne returnați bunurile nedeteriorate, nepătate, nepurtate și care nu prezintă semne de utilizare, inclusiv toate accesoriile și documentația, de preferință în ambalajul lor original. De asemenea, trebuie să ne returnați orice cadouri și bonusuri pe care le-ați primit în cadrul contractului anulat.

6.8 Rambursarea banilor după retragerea din contract. Dacă vă retrageți din contract în calitate de consumator, vă vom rambursa banii plătiți în termen de 14 zile de la primirea retragerii, dar nu înainte de a ne returna bunurile sau de a dovedi că bunurile ne-au fost trimise. Vă vom rambursa numai costurile de livrare plătite la rata celei mai ieftine metode de livrare comparabile pe care o oferim. În cazul în care valoarea bunurilor returnate este redusă ca urmare a manipulării, alta decât cea necesară pentru a vă familiariza cu natura, caracteristicile și funcționalitatea acestora, rambursarea va fi redusă cu suma cu care valoarea bunurilor a fost redusă. Vă vom returna fondurile în același mod în care le-am primit de la dumneavoastră sau în orice alt mod convenit de comun acord, cu condiția să nu suportați costuri suplimentare.

7. Reclamații privind defectele bunurilor de către consumator

7.1 Domeniu de aplicare - Această secțiune a Termenilor și condițiilor vi se aplică numai dacă sunteți consumator și reglementează răspunderea noastră pentru defectele bunurilor.

7.2 Perioada de returnare. Puteți face o reclamație la noi pentru un defect care apare în bunuri în termen de 2 ani, sau 1 an în cazul bunurilor second-hand, de la primirea bunurilor.

7.3. Răspundereanoastră pentru defectele bunurilor. Suntem răspunzători față de dumneavoastră pentru faptul că bunurile sunt lipsite de defecte la primire. În special, suntem responsabili pentru faptul că bunul

7.3.1. corespunde descrierii, tipului și cantității convenite, precum și calității, funcționalității și altor caracteristici convenite,

7.3.2. este adecvat scopului pentru care îl solicitați, cu condiția ca noi să fi fost de acord cu acesta,

7.3.3. este furnizat cu accesoriile și instrucțiunile de utilizare convenite, inclusiv instrucțiunile de asamblare sau instalare.

7.4 . Suntem, de asemenea, responsabili să ne asigurăm că bunurile îndeplinesc următoarele cerințe, în plus față de caracteristicile convenite; acest lucru nu se aplică dacă v-am informat înainte de încheierea contractului că anumite caracteristici ale bunurilor diferă și ați fost de acord cu acest lucru:

7.4.1. sunt adecvate scopului pentru care bunurile de acest tip sunt utilizate în mod normal, inclusiv în ceea ce privește drepturile terților, legislația, standardele tehnice sau codurile de conduită ale industriei, dacă nu există standarde tehnice,

7.4.2. este echivalent în ceea ce privește cantitatea, calitatea și alte caracteristici, inclusiv durabilitatea, funcționalitatea, compatibilitatea și siguranța, cu caracteristicile obișnuite ale bunurilor de același tip la care vă puteți aștepta în mod rezonabil, inclusiv în lumina declarațiilor publice făcute de noi sau de o altă persoană din același lanț contractual, în special publicitatea sau etichetarea,

7.4.3. este furnizat cu astfel de accesorii, inclusiv ambalaj, instrucțiuni de asamblare și alte instrucțiuni de utilizare, la care vă puteți aștepta în mod rezonabil; și

7.4.4. corespunde, în ceea ce privește calitatea sau manopera, eșantionului sau specimenului pe care vi l-am furnizat înainte de încheierea contractului.

7.5 . Limitarea răspunderii. Nu suntem răspunzători față de dumneavoastră

7.5.1. pentru uzura bunurilor corespunzătoare nivelului de utilizare anterioară a acestora,

7.5.2. în cazul bunurilor second-hand, pentru defectul corespunzător nivelului de utilizare sau uzură pe care îl aveau bunurile la momentul preluării lor ,

7.5.3. în cazul bunurilor perisabile cu o dată de valabilitate marcată și al bunurilor perisabile cu o dată de expirare marcată, pentru neutilizarea bunurilor după expirarea perioadei marcate,

7.5.4. dacă dumneavoastră ați cauzat defectul.

7.6. Termenul de exercitare a dreptului. Sunteți obligat să inspectați bunurile cât mai curând posibil și să vă asigurați de caracteristicile și cantitatea acestora. Sunteți obligat să vă exercitați dreptul în temeiul răspunderii pentru defecte ale bunurilor la noi fără întârzieri nejustificate, cât mai curând posibil după ce puteți descoperi defectele, în termenul de revendicare.

7.7. Dreptul la remedierea defectelor. În cazul în care bunurile sunt defecte, aveți dreptul la remedierea gratuită a defectului, la alegerea dvs. fie prin livrarea de bunuri noi fără defect, fie prin repararea bunurilor. Nu aveți dreptul de a alege metoda de eliminare a defectului dacă metoda aleasă de dvs. ar fi imposibilă sau disproporționat de costisitoare în comparație cu cealaltă metodă.

7.8. Dreptul la o reducere rezonabilă și retragerea din contract. În cazul în care refuzăm sau nu remediem defectul, sau defectul se repetă, sau defectul reprezintă o încălcare semnificativă a contractului, sau este clar din declarația noastră sau din circumstanțe că defectul nu va fi remediat într-un termen rezonabil sau fără inconveniente semnificative pentru dumneavoastră, puteți solicita o reducere rezonabilă sau vă puteți retrage din contract. Nu aveți dreptul de retragere dacă defectul este nesemnificativ.

7.9 .Metoda de revendicare. Dacă doriți să vă exercitați dreptul în temeiul răspunderii pentru defecte, o puteți face în felul următor :

7.9.1. prin trimiterea bunurilor la adresa oricăruia dintre sediile noastre,

7.9.2. în persoană la oricare dintre sediile noastre,

7.9.3. în cazul în care o altă persoană este menționată în certificatul de garanție sau în alt document, pe ambalajul bunurilor sau în magazinul nostru online pentru a pretinde răspunderea pentru defecte de la persoana respectivă.

7.10. Fundamentarea reclamației. Bunurile trebuie să ne fie predate într-o stare care să ne permită să evaluăm validitatea reclamației, în special, nu este posibil să ne predați bunuri care sunt murdare în mod nejustificat. Atunci când faceți o reclamație, trebuie să:

7.10.1. să dovediți că bunurile au fost achiziționate de la noi,

7.10.2. spuneți ce defect reclamați și cum doriți să fie soluționată reclamația. Metoda solicitată de soluționare a reclamației nu poate fi modificată ulterior fără acordul nostru.

7.11. Tratareareclamației. Reclamația dvs. va fi tratată într-un termen rezonabil, nu mai târziu de 30 de zile de la data reclamației. Veți fi notificat cu privire la soluționarea reclamației în această perioadă, iar bunurile vă vor fi returnate în același mod în care ne-au fost înmânate în momentul în care a fost făcută reclamația. În cazul în care reclamația nu este soluționată în timp util, aveți dreptul de a vă retrage din contract sau de a solicita o reducere rezonabilă a prețului. În cazul în care reclamația dumneavoastră este acceptată, termenul de depunere a unei reclamații va fi prelungit cu timpul necesar procesării reclamației dumneavoastră.

7.12. Rambursarea costurilor reclamației. În cazul unei reclamații, aveți dreptul la rambursarea costurilor necesare care au fost suportate în mod rezonabil în exercitarea dreptului dumneavoastră în temeiul răspunderii pentru produse. În cazul în care reclamația este respinsă, avem dreptul la rambursarea costurilor necesare suportate de noi pentru returnarea bunurilor dumneavoastră.

7.13. Confirmarea reclamației. Atunci când vă exercitați dreptul în temeiul răspunderii pentru defecte ale bunurilor, vă vom emite o confirmare scrisă a momentului în care v-ați exercitat dreptul, a conținutului reclamației și a metodei de tratare a reclamației pe care o solicitați, precum și o confirmare a datei și a metodei de tratare a reclamației, inclusiv confirmarea reparației și a duratei acesteia sau o justificare scrisă pentru respingerea reclamației.

7.14. Garanțiaexcedentară de calitate. Vi se poate oferi o garanție excedentară de calitate în plus față de drepturile dumneavoastră legale. Aceasta rezultă dintr-o declarație a furnizorului de garanție, care poate fi făcută și prin publicitate, conform căreia vă va satisface în plus față de drepturile dumneavoastră legale în ceea ce privește performanța defectuoasă în cazul în care bunurile nu au caracteristicile stabilite în declarația de garanție. Drepturile care decurg din garanția de calitate menționată mai sus și condițiile de exercitare a acesteia sunt reglementate de declarația furnizorului de garanție. În cazul în care furnizorul de garanție garantează că bunurile își vor păstra funcțiile și performanțele în condiții normale de utilizare pentru o anumită perioadă de timp sau în cazul în care pe ambalajul bunurilor este indicată perioada de garanție sau termenul de valabilitate al bunurilor, atunci aveți dreptul cel puțin la livrarea de bunuri noi fără defecte sau la repararea acestora împotriva furnizorului de garanție.

8. Reclamații cu privire la defecte ale bunurilor de către antreprenor

8.1 Domeniu de aplicare - Această secțiune a termenilor și condițiilor vi se aplică numai dacă nu sunteți un consumator și reglementează răspunderea noastră pentru defectele bunurilor.

8.2. Răspundereanoastră pentru defectele bunurilor. Vă vom furniza bunurile în cantitatea, calitatea și manopera convenite. În cazul în care calitatea și manopera nu sunt convenite, vă vom livra bunurile la o calitate și manoperă corespunzătoare scopului declarat în contract; în caz contrar, pentru scopul obișnuit. În cazul în care cantitatea este specificată doar aproximativ, vom determina cantitatea exactă. În cazul în care bunurile sunt defecte atunci când riscul de deteriorare vă este transferat, vom fi răspunzători pentru acest lucru. Acest lucru nu se aplică dacă este vorba de un defect care poate fi identificat cu o atenție obișnuită la momentul încheierii contractului.

8.3 Limitarea răspunderii - Nu suntem răspunzători față de dumneavoastră

8.3.1. pentru bunurile vândute la un preț mai mic pentru un defect pentru care prețul mai mic a fost convenit,

8.3.2. pentru uzura cauzată de utilizarea normală a bunurilor,

8.3.3. în cazul bunurilor second-hand, pentru defectul corespunzător nivelului de utilizare sau de uzură pe care îl aveau bunurile la recepție ,

8.3.4. pentru defectele bunurilor dacă acest lucru reiese din natura lor, în special în cazul bunurilor consumabile și perisabile,

8.3.5. pentru defectele bunurilor, dacă ați avut cunoștință de acestea înainte de a prelua livrarea bunurilor,

8.3.6. pentru defecte ale bunurilor dacă le-ați cauzat.

8.4. Timpul de exercitare a dreptului. Sunteți obligat să inspectați bunurile cât mai curând posibil și să vă asigurați de caracteristicile și cantitatea acestora. Sunteți obligat să vă exercitați dreptul în temeiul răspunderii pentru defecte ale bunurilor la noi fără întârzieri nejustificate, cât mai curând posibil după ce ați putut descoperi defectele. Cel târziu puteți exercita dreptul în termen de 6 luni, în cazul viciilor ascunse în termen de 2 ani, de la data la care vă livrăm bunurile. În caz contrar, dreptul dumneavoastră la răspundere pentru defecte ale bunurilor se va stinge și nu va fi acordat.

8.5 . Drepturile dvs. în caz de încălcare materială a contractului. Dacă defectul constituie o încălcare materială a contractului, aveți dreptul de:

8.5.1. să remediați defectul prin furnizarea de bunuri noi fără defect sau prin furnizarea bunurilor lipsă,

8.5.2. să remedieze defectul prin repararea bunurilor,

8.5.3. o reducere rezonabilă a prețului de achiziție; sau

8.5.4. să se retragă din contract.

O încălcare substanțială a contractului este considerată a fi livrarea de bunuri cu un defect de care trebuie să fi fost conștienți la momentul încheierii contractului și pe care, dacă l-ați fi prevăzut, nu ați fi încheiat contractul cu noi; în alte cazuri, încălcarea contractului este considerată a fi nesemnificativă. În cazul în care nu ne notificați cu privire la dreptul pe care l-ați ales, veți avea aceleași drepturi ca în cazul unei încălcări nesubstanțiale a contractului.

8.6 Drepturile dvs. în cazul unei încălcări nesubstanțiale a contractului. Dacă defectul reprezintă o încălcare nesubstanțială a contractului, aveți dreptul de:

8.6.1. la remedierea defectului,

8.6.2. o reducere rezonabilă a prețului de achiziție.

Dacă nu ne notificați cu privire la dreptul ales, putem remedia defectul prin repararea bunurilor, furnizarea de bunuri noi sau furnizarea a ceea ce nu v-am furnizat. Nu puteți modifica ulterior dreptul pe care l-ați ales fără acordul nostru.

8.7. Nu puteți solicita rezilierea contractului și livrarea de bunuri noi. Dacă nu puteți returna bunurile în starea în care le-ați primit, nu puteți rezilia contractul sau solicita livrarea de bunuri noi. Acest lucru nu se aplică,

8.7.1. dacă a avut loc o modificare a stării ca urmare a unei inspecții pentru a detecta un defect al bunurilor,

8.7.2. dacă ați utilizat bunurile înainte de descoperirea defectului,

8.7.3. nu ați cauzat, prin acțiune sau omisiune, imposibilitatea returnării bunurilor în starea lor nealterată; sau

8.7.4. dacă ați vândut bunurile înainte ca defectul să fie descoperit, dacă le-ați consumat sau dacă ați modificat bunurile în cursul normal al utilizării; dacă acest lucru s-a întâmplat doar parțial, trebuie să ne returnați ceea ce mai puteți returna și să ne despăgubiți pentru restul în măsura în care ați beneficiat de utilizarea bunurilor.

8.8 Metoda de revendicare. Dacă doriți să vă exercitați dreptul în temeiul răspunderii pentru defecte, puteți face acest lucru:

8.8.1. prin trimiterea bunurilor la adresa oricăruia dintre sediile noastre,

8.8.2. în persoană la oricare dintre sediile noastre,

8.8.3. dacă o altă persoană este desemnată în certificatul de garanție sau în alt document, pe ambalajul bunurilor sau în magazinul nostru online ca fiind persoana desemnată să solicite răspunderea pentru defecte.

8.9. Fundamentarea unei reclamații. Bunurile trebuie să ne fie predate într-o stare care să ne permită să evaluăm validitatea reclamației, în special bunurile nu pot fi predate murdare în mod nejustificat. Atunci când faceți o reclamație, trebuie să:

8.9.1. să dovediți că bunurile au fost achiziționate de la noi,

8.9.2. spuneți ce defect reclamați și cum doriți să fie soluționată reclamația. Metoda solicitată de tratare a reclamației nu poate fi modificată ulterior fără acordul nostru.

8.10. Gestionareareclamației. Reclamația dvs. va fi gestionată fără întârzieri nejustificate. Bunurile vă vor fi returnate în același mod în care ne-au fost înmânate în momentul în care a fost făcută reclamația. În cazul în care cererea dumneavoastră este acceptată, termenul de exercitare a drepturilor dumneavoastră în temeiul răspunderii pentru defecte va fi prelungit cu timpul necesar procesării cererii dumneavoastră.

8.11. Rambursarea costurilor reclamației. Dacă reclamația dvs. este acceptată, aveți dreptul la rambursarea costurilor necesare care au fost suportate în mod rezonabil în exercitarea dreptului de răspundere pentru bunurile defecte. Dacă cererea este respinsă, avem dreptul la rambursarea costurilor necesare suportate de noi pentru returnarea bunurilor dumneavoastră.

8.12. Garanția de calitatesuplimentară. Vi se poate oferi o garanție de calitate suplimentară, în plus față de drepturile dumneavoastră legale. Aceasta rezultă dintr-o declarație a furnizorului de garanție, care poate fi făcută prin publicitate, conform căreia vă va satisface în plus față de drepturile dumneavoastră legale în ceea ce privește performanța defectuoasă dacă bunurile nu au caracteristicile stabilite în declarația de garanție. Drepturile care decurg din garanția de calitate menționată mai sus și condițiile de exercitare a acesteia sunt reglementate de declarația furnizorului de garanție. În cazul în care furnizorul de garanție garantează că bunurile își vor păstra funcțiile și performanțele în condiții normale de utilizare pentru o anumită perioadă de timp sau în cazul în care pe ambalajul bunurilor este indicată perioada de garanție sau termenul de valabilitate al bunurilor, atunci aveți dreptul cel puțin la livrarea de bunuri noi fără defecte sau la repararea acestora împotriva furnizorului de garanție.

Atașamente

Notificarea retragerii din contract

Destinatar:
ROK corp s.r.o.,
se sídlem Lipůvka, 350, 67922 Lipůvka,
IČO 14235251,
DIČ CZ14235251

Prin prezenta, notific (*) că mă retrag (*) din contractul de achiziție a acestor bunuri:



Numărul comenzii (opțional, pentru prelucrarea mai rapidă a cererii):



Data comenzii (*)/data primirii (*):



Numele și prenumele consumatorului (consumatorilor):



Adresa consumatorului (consumatorilor):



Semnătura consumatorului (consumatorilor) (numai dacă acest formular este trimis pe suport de hârtie):



Data:



(*) Ștergeți dacă nu se aplică.